Imagen de cabecera noticias

Diferents brokers. Diferents maneres d’operar amb SURNE

23 maig 2019
Diferents brokers

Tothom sap que no hi ha dues persones iguals. El mateix passa amb els agents i els corredors d’assegurances. A SURNE treballem amb tot tipus de mediadors, des del corredor individual que opera des del seu petit despatx (a vegades fins i tot des de casa seva) fins a les grans corredories que ocupen edificis d’oficines sencers.
 
Però és que, a més, cada un treballa a la seva manera. N’hi ha de més moderns que amb prou feines fan servir paper i prefereixen fer totes les gestions en línia des de l’ordinador, l’smartphone o la tauleta. D’altres, més tradicionals, s’estimen més continuar visitant els seus clients amb la carpeta de formularis de paper sota el braç. Hi ha els que solament venen en línia a través d’una web o un comparador i els que no conceben el negoci sense mantenir una relació quasi d’amistat amb el client final.
 
I, com no pot ser d’una altra manera, tots exigeixen que els facilitem la feina agilitant tràmits i reduint les tasques innecessàries que no els permetin dedicar tots els seus esforços al negoci.
 
A SURNE ens adaptem a la manera de treballar de cadascun dels nostres mediadors, sigui gran o petit, més modern o més tradicional, i li facilitem tota l’operativa perquè treballi a la seva manera.
 
Mostra d’això són les diferents opcions que oferim per al sempre molest tràmit de l’avaluació de l’estat de salut dels clients:

  • D’una banda, la tradicional declaració en paper, que intentem fer més eficient preguntant solament allò que ens permet avaluar l’estat de salut amb el menor nombre de preguntes possible d’acord amb el producte sol·licitat. Aquesta operativa també s’ofereix mitjançant un PDF autoemplenable que evita haver d’emplenar el formulari “a mà” i proporciona un acabat més professional.
  • Una altra opció és l’emplenament en línia de la declaració de salut. Durant el procés de sol·licitud disponible al nostre Portal del Mediador, el sistema planteja les preguntes que poden ser respostes a la mateixa plataforma. Posteriorment es genera el document que ha de signar el client per sol·licitar la pòlissa.
  • Una tercera opció, que cada dia pren més força al sector i que en breu tindrem operativa, és la declaració de salut telefònica. El client rep una trucada de la companyia en què li fan el qüestionari de salut. Aquesta opció permet al mediador evitar haver de fer l’incòmode qüestionari de salut al seu client, alhora que agilita el procés de sol·licitud.

Una altra mostra d’aquesta adaptació als nostres mediadors és la introducció progressiva que estem duent a terme dels productes de SURNE en les diferents eines de tarifació del mercat (Ebroker, MPM, Codeoscopic (Avant2)…), una aposta decidida que estem reforçant també amb integracions del model EIAC en aquestes mateixes plataformes per tal d’automatitzar la integració de dades entre mediador i companyia i evitar així als nostres mediadors que hagin de fer molestes tasques manuals.
 
En definitiva, a SURNE creiem que l’adaptació a les diferents maneres de treballar dels nostres mediadors és clau per a la satisfacció de tots ells (i així ens ho reconeixen any rere any en el Baròmetre ADECOSE i altres rànquings sectorials). Aquesta adaptació és, i continuarà sent, un pilar bàsic que dia a dia seguim treballant a SURNE.

Noticias Relacionadas

27 juny 2019
La nova web de Surne aconsegueix el primer lloc en la XXVI edició del Rànquing de Presència Online.
12 juny 2019
La Fundació WOP substitueix els ànecs en la cursa a la ria de Bilbao per “WOPatos” sostenibles i biodegradables.
12 juny 2019
30 vaixells van prendre part en una prova històrica que es va començar a celebrar el 1964.