Imagen de cabecera noticias

SURNE obté una ràtio de satisfacció del 92%

06 juny 2014
SURNE obtiene un ratio de satisfacción del 92%
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client.
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client. L’estudi ha mostrat uns resultats de satisfacció molt positius en tots els aspectes analitzats (solvència, transparència, qualitat…). En aquest sentit, destaca que un 92% dels clients considera que, en general, està satisfet amb l’entitat. El 8% restant es compon d’un 7% de clients neutrals (ni satisfets ni insatisfets) i d’un 1% de clients descontents. Mitjançant les enquestes s’han recollit alguns suggeriments, en què actualment treballem per a la millora contínua de SURNE i que esperem que ens permetin continuar augmentant la satisfacció dels nostres

Noticias Relacionadas

17 abril 2024
Malgrat que normalment els autònoms “creuen” que no tenen accidents o malalties que els impedeixin complir els seus compromisos en l’activitat econòmica, les estadístiques de la…
22 març 2024
Malgrat que l’atur registrat a Espanya el novembre del 2023 encara supera els 2,7 milions de persones, segons les dades publicades pel Ministeri de Treball i Economia Social, no…
26 febrer 2024
La contractació d’una assegurança de vida acostuma a ser un moment important per diverses qüestions. Font: IATI