Vés al contingut

SURNE i Bárymont acompanyaran Albert Llovera al ral·li Dakar 2022

25 novembre 2021
SURNE i Bárymont acompanyaran Albert Llovera al ral·li Dakar 2022

Ambdues companyies seran les patrocinadores del pilot andorrà en el seu nou repte.
 
El pilot andorrà Albert Llovera competirà el gener de 2022 al ral·li Dakar, la prova més mediàtica del món del motor, acompanyat de SURNE i del grup Bárymont.

 
Albert Llovera està molt il·lusionat amb aquesta col·laboració: “Som iguals, la nostra lluita se centra a millorar la qualitat de vida de les persones que ens envolten. Això em fa sentir tan bé que augmenta les meves perspectives en cada cosa que faig.”
 
Ambdues marques defensen els valors de la constància, l’esforç, la superació i el treball en equip que predominen en el món esportiu, i per això han decidit alinear esforços per poder acompanyar el pilot andorrà en aquesta dura prova.  
 
SURNE se suma a aquest equip guanyador, que ha demostrat tenir esperit de superació i que troba en la motivació del seu líder, l’Albert, el millor passaport per triomfar.

Noticias relacionadas

16 juny 2026
L’any 2026 porta noves mesures per als treballadors autònoms a Espanya, que se sumen a un context en què el col·lectiu continua creixent.
5 juny 2026
El sistema de la Seguretat Social a Espanya s’actualitza el 2026 amb noves mesures que afecten directament milions de ciutadans (durant el 2026 es jubilaran unes 650.000 persones).
30 abril 2026
El primer trimestre del 2026 ha estat marcat per una dualitat clara: una primera meitat amb un to positiu, amb un mercat que va mantenir l’apetit mostrat el 2025, seguit d’