Vés al contingut

SURNE & COMMUNITY OF INSURANCE

09 desembre 2014
SURNE & COMMUNITY OF INSURANCE.
SURNE & COMMUNITY OF INSURANCE
Coneixement compartit


SURNE ha tancat un acord de col·laboració amb Community of Insurance, una empresa lliurada al coneixement compartit entre professionals de l'assegurança i que porta a terme la seva activitat en els camps de la comunicació, la consultoria, la gestió del coneixement i els esdeveniments professionals.

En paraules del seu fundador, el Sr. Carlos Biurrun, "...la importància de la formació i del coneixement per ser millors a la vida i a l'empresa."

Aquest és el nucli fort de Community of Insurance i també l'aspecte que ha portat SURNE a col·laborar-hi de manera activa. La relació s'ha plasmat inicialment en el patrocini, per part de SURNE, de l'E-letter corresponent al mes de desembre "Reforma fiscal i assegurança. Oportunitat per a la previsió i l'estalvi".

Diversos professionals han plasmat la seva opinió a l'E-letter, hi han deixat clara la importància d'aquesta qüestió i hi han exposat les seves conclusions sobre diversos punts referents a aquest aspecte de la reforma fiscal. L'E-letter es pot visualitzar i descarregar a l'enllaç següent: Link

Aquesta acció, com a primer pas de la col·laboració entre SURNE i Community of Insurance, es complementarà amb la presència al seu blog i en una futura entrevista.

Animem tots els professionals de l'assegurança i totes les persones interessades en la reforma fiscal, de gran actualitat avui dia, a subscriure's tant al blog de Community of Insurance como al de SURNE i a descarregar-se l'E-letter on tindran una opinió professional i plural sobre aquest i altres temes.

Una vegada més, SURNE s'acosta als professionals de la mediació per oferir-los productes, serveis i solucions que els ajudin en l'exercici de la seva activitat de la manera més professional i eficaç possible, atès que de la col·laboració estreta en sorgeix l'èxit de tots plegats.

Noticias relacionadas

16 febrer 2026
Surne, un any més ha estat reconeguda amb la millor valoració en Qualitat de Servei
30 gener 2026
El quart trimestre del 2025 va tancar un exercici en què els mercats financers europeus i globals van consolidar, en general, la tendència d’apetit al risc, gràcies al suport dels…
30 desembre 2025
La dependència creix a Espanya i cada any més famílies necessiten cures de llarga durada.