Vés al contingut

Celebrat el Torneig de Golf SURNE-BILBAO BASKET

15 juny 2009
Celebrado el Torneo de Golf SURNE - BILBAO BASKET
El Tercer Torneig de Golf Fundación Bilbao Baket-Surne va ser tot un èxit a les instal.lacions del Maeztegi Golf de La Arboleda. Els 84 participants del torneig organitzat per la Fundación Bilbao Basket varen gaudir d’un matí assolellat i òptim per a la pràctica d’esports en un entorn privilegiat.
 
El guanyador de la primera categoria va ser Antonio Camuñas, amb un total de 41 punts. A la segona categoria la victòria va ser per Margarita López Terreros amb 51 punts. El guanyador scratch va ser Eduardo Prada amb 33 punts. Entre els participants va destacar també l’actuació de Monika Vallejo, que va marcar el drive més llarg femení, Carlos Uncetabarrenechea, que va marcar el drive més llarg masculí, i, finalment, Alberto Martínez, que va marcar el millor approach al forat 13.
Després del torneig va arribar el moment del merescut dinar, que va culminar amb el sorteig de diversos regals entre tots els participants.

Noticias relacionadas

30 desembre 2025
La dependència creix a Espanya i cada any més famílies necessiten cures de llarga durada.
9 desembre 2025
La incapacitat temporal (d’ara endavant, IT) s’ha consolidat com un dels reptes principals en l’àmbit de les relacions laborals a Espanya.
1 desembre 2025
El 2025 s’ha portat a terme una revisió fiscal en els tres territoris històrics del País Basc, i la previsió social n’ha estat un dels aspectes més destacats.