Imagen de cabecera noticias

SURNE, 115 anys adaptant-nos a cada situació

29 abril 2020
SURNE 115 anys
Ara que ja han passat unes quantes setmanes d’aïllament, a SURNE hem volgut mirar enrere.

Ara que ja han passat unes quantes setmanes d’aïllament, a SURNE hem volgut mirar enrere i analitzar tot el que hem fet durant aquest temps perquè res s’aturi, perquè tot continuï avançant.
 
En relació amb l’organització interna, a SURNE vam comprendre des del començament la importància de l’aïllament social i vam decidir quedar-nos a casa. Per això, des del primer dia vam establir un sistema de torns per fer prevaler la seguretat dels nostres empleats, de manera que vam deixar un petit equip en presencial i vam enviar més del 80 % de la plantilla a fer teletreball des de casa mitjançant connexions VPN segures.
 
Pel que fa a les nostres instal·lacions de Bilbao, vam aprofitar el sistema de doble porta de l’entrada per establir un punt d’intercanvi segur amb clients i proveïdors (Correus, etc.) per minimitzar el contacte personal al màxim. També vam implementar les mesures necessàries perquè el personal de l’oficina pugui desenvolupar la seva feina amb seguretat, amb l’adopció, per exemple, de les recomanacions de distanciament entre empleats. A més, tenim prevista una desinfecció de l’oficina i la instal·lació de mampares de metacrilat en els llocs d’atenció a clients, per tal de permetre una tornada a la normalitat en les millors condicions de seguretat per a tots.
 
Per tal de permetre la comunicació durant l’aïllament, fem servir eines per mantenir reunions de manera virtual, tant internes com amb els nostres clients, col·laboradors i proveïdors, i, d’aquesta manera, poder continuar amb la màxima normalitat possible. Prova d’això és que cap projecte en marxa s’ha vist afectat de manera significativa durant aquestes setmanes.
 
Quant a la relació amb els nostres clients, gairebé la totalitat dels nostres socis i mutualistes han interpretat la situació de la mateixa manera que nosaltres i han entès, igual que nosaltres, la importància de quedar-se a casa. Així, les visites presencials a l’oficina de Bilbao (l’única “oberta” en aquests moments) s’han reduït gairebé totalment, i totes les gestions es tramiten de manera telemàtica a través del nostre Portal del Client o bé gràcies a formularis autoemplenables i sistemes de signatura digital.
 
En relació amb els nostres distribuïdors (corredors, agents…), la gran majoria d’aquests també han continuat avançant gràcies al teletreball, tot i que es troben en una situació molt difícil per al seu negoci. Des de SURNE, per tal d’intentar posar-los les coses una mica més fàcils, hem continuat amb els projectes de formació previstos, que s’han desenvolupat en format virtual amb un gran èxit (Aula SURNE), els hem facilitat la contractació de pòlisses de manera telefònica (teleselecció), a més de proveir-los de formularis autoemplenables, i hem posat a la seva disposició la nostra plataforma de signatura digital.
 
En resum, en un temps rècord, hem aconseguit establir uns protocols de treball àgils i flexibles que han permès a l’entitat continuar amb el seu dia a dia amb una relativa normalitat i hem adaptat ràpidament la nostra manera de treballar i la nostra relació amb clients, col·laboradors i proveïdors a la nova realitat, la qual cosa demostra, una vegada més, que SURNE se sap adaptar a les diferents situacions…, des de fa 115 anys.
 

Noticias Relacionadas

9 juny 2020
L’Estropatada arrenca en un context d’una sensibilitat especial cap a la recerca en salut.
2 maig 2020
Aquestes són les 10 mesures adoptades per Surne a les nostres oficines per lluitar contra l’expansió de la COVID-19 i afrontar el pròxim escenari.
24 abril 2020
A Surne sempre hem pensat que la tranquil·litat és el nostre millor servei, i ara més.