Imagen de cabecera noticias

SURNE artekarien elkargoekin

02 Martxoa 2015
SURNE con los colegios de corredores
SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da.
SURNE artekarien elkargoekin
Kartera optimizatzeko eta fidelizatzeko estrategiak


SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da, eta, beraz, urteko lehenengo erdi honentzat ezarri duen helburua da profesional hauen karterak optimizatzen eta fidelizatzen laguntzen duten ideia berritzaileak eskaintzea. Ideia horiek, produktu berriak eta harremanak izateko moduak pertsonalki transmititu ahal izateko, SURNEK showork bat diseinatu du, kontaktatzen hasi den Artekari Elkargoetan erakusteko.

Garaiak aldatzen dira, merkatuak elkarreraginean aritzen dira, badira bezero berriak, eta horiek bestelako harremanak izaten dituzte Konpainiekin eta profesionalekin. Horren jakitun egonda, garai berrientzat egokiagoak diren ideiak eskaintzeko beharraz konturatuta, hau da, ideia berritzaileagoak eta gaurkotuagoak eskaintzeko beharraz konturatuta, SURNEk hori guztia hartu du abiapuntutzat showork hau egiteko.

Nafarroakoak eta Gipuzkoakoak izan dira planteamendu hau bertatik bertara ezagutu duten lehenengo elkargoak. Datozen hilabeteotan, SURNEk gainerako elkargoen atean joko du.

Noticias Relacionadas

4 Ekaina 2025
Pentsio-planen likidezia interes handiko gaia izan da aurreztaileentzat, batez ere bermatutako eskubideak 10 urtetik aurrera ahalbidetzen duten arau-aldaketen ostean.
30 Apirila 2025
Urtarrilean kargua hartu eta gero Donald Trump jokaleku politikora itzuli izana finantza-merkatuen pultsua markatu duen hari eroalea izan da urtearen hasiera honetan, zeren merkatu
14 Martxoa 2025
2025. urteak aldaketa esanguratsuak dakartza Espainiako langile autonomoentzat. Nobedade horiek honako kategoria hauetan sailkatu daitezke: