Skip to main content

SURNE artekarien elkargoekin

02 Martxoa 2015
SURNE con los colegios de corredores
SURNE artekarien elkargoekin
Kartera optimizatzeko eta fidelizatzeko estrategiak


SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da, eta, beraz, urteko lehenengo erdi honentzat ezarri duen helburua da profesional hauen karterak optimizatzen eta fidelizatzen laguntzen duten ideia berritzaileak eskaintzea. Ideia horiek, produktu berriak eta harremanak izateko moduak pertsonalki transmititu ahal izateko, SURNEK showork bat diseinatu du, kontaktatzen hasi den Artekari Elkargoetan erakusteko.

Garaiak aldatzen dira, merkatuak elkarreraginean aritzen dira, badira bezero berriak, eta horiek bestelako harremanak izaten dituzte Konpainiekin eta profesionalekin. Horren jakitun egonda, garai berrientzat egokiagoak diren ideiak eskaintzeko beharraz konturatuta, hau da, ideia berritzaileagoak eta gaurkotuagoak eskaintzeko beharraz konturatuta, SURNEk hori guztia hartu du abiapuntutzat showork hau egiteko.

Nafarroakoak eta Gipuzkoakoak izan dira planteamendu hau bertatik bertara ezagutu duten lehenengo elkargoak. Datozen hilabeteotan, SURNEk gainerako elkargoen atean joko du.

Noticias relacionadas

1 Abendua 2025
2025ean, berrikuspen fiskal bat egin da Euskal Autonomia Erkidegoko hiru lurralde historikoetan, eta gizarte-aurreikuspena da horren alderdi esanguratsuenetako bat.
20 Azaroa 2025
Bilbao Basketek eta Surnek babesa bost sasoiz luzatzeko akordio bat sinatu dute; horren arabera, Surnek naming partner izaten jarraituko du 2031.
13 Azaroa 2025
2025eko ekainaren 30ean, Gizarte Segurantzak 2,6 milioi pentsio baino gehiago zituen indarrean alarguntza eta zurztasunagatik.