Preguntas frecuentes

Consulta aquí tus dudas o consúltanos a través de nuestro formulario.

Contacta con nosotros

Productes d'assegurances

Què necessito per contractar una assegurança a SURNE?

En general, per a contractar una assegurança a SURNE només cal identificar-se mitjançant DNI (o document equivalent) i emplenar una Sol · licitud d'assegurança i una declaració de salut. En ocasions i depenent de diversos factors com l'edat o el capital a assegurar, és possible que es requereixi un reconeixement mèdic presencial o telefònic.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Què cobreix la meva pòlissa d'assegurances de SURNE?

SURNE comercialitza pòlisses d'assegurança de diferents productes i amb diferents cobertures. Després de contractar la pòlissa amb nosaltres et lliurarem les condicions generals i particulars de la pòlissa on podràs trobar les cobertures que tens contractades.

També pots consultar aquestes cobertures a través del Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

On puc contractar els productes de SURNE?

SURNE distribueix els seus productes principalment a través de la seva Xarxa de Mediadors, una xarxa amb cobertura a tot Espanya. Utilitza el cercador de mediadors per trobar el teu mediador més proper.

Addicionalment, també pots contractar els productes de SURNE a les nostres oficines, així com demanar-online mitjançant la nostra pàgina web.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Com puc mostrar una reclamació relacionada amb una assegurança contractada a SURNE?

Els clients de SURNE poden formular les seves reclamacions de la següent manera davant de les instàncies de reclamació:

  • DEP. D'ATENCIÓ A EL CLIENT DE SURNE. Es tracta de la primera instància a la qual s'ha de reclamar. La reclamació es pot fer mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça [email protected] o per correu postal a Dpto. Reclamacions SURNE Carrer Cardenal Gardoqui, 1 48008 Bilbao (Biscaia)
  • DEFENSOR DEL CLIENT. Es tracta d'un servei de reclamació totalment extern a la companyia i que intercedeix en les disputes entre clients i entitat. Les seves resolucions són vinculants per a surne, és a dir, si aquest òrgan, considera que la reclamació per part de client està fundada, la companyia haurà d'acceptar automàticament la proposta de l'Defensor. Pot interposar una reclamació davant el defensor seguint les instruccions del següent document.
  • DGSFP. La Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensione (DGSFP) és l'organisme espanyol que controla les activitats de totes les companyies d'assegurances que operen al país. Pot interposar una reclamació davant aquest organisme seguint les instruccions que s'indiquen en el següent enllaç
  • JUTJAT. Finalment, també és possible interposar una reclamació judicial abans els jutges i tribunals competents..
Com dono de baixa una assegurança contractada amb SURNE?

Per donar de baixa una assegurança que tinguis contractat en SURNE has redactar un document en el qual sol · licitis la baixa i enviar-lo per qualsevol dels següents canals acompanyant de fotocòpia del teu DNI (o document equivalent):

· Email a informacion@surne.es
· Correu ordinari a SURNE MUTUA DE SEGUROS c\Cardenal Gardoqui, 1 Bajo 48008 Bilbao

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Productes de previsió

De quina manera puc aportar al meu Pla d'EPSV o Pla de Pensions de SURNE?

En general, podràs fer aportacions als teus plans de previsió sempre que vulguis, de manera puntual o periòdica. En cas de desitjar una aportació periòdica, només cal demanar-i nosaltres ens encarregarem de totes les gestions perquè el teu estalvi sigui el més còmode possible.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Puc traspassar la meva EPSV o pla de pensions des d'una altra Entitat a SURNE?

Sí, simplement has d'emplenar el document de sol · licitud traspàs a les oficines de SURNE adjuntant còpia del teu DNI (o document equivalent) i un extracte del teu pla a traspassar. Nosaltres ens encarregarem de tots els tràmits amb la teva actual Entitat.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Què necessito per contractar un Pla d'EPSV o Pla de Pensions a SURNE?

En general, per a contractar un Pla d'EPSV o Pla de Pensions a SURNE simplement has d'identificar amb el DNI (o document equivalent) i emplenar una Sol · licitud d'adhesió, disponible a les nostres oficines.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

 

Com puc demanar un traspàs intern entre els plans de SURNE?

Per sol · licitar el traspàs entre plans de SURNE cal emplenar el document de traspàs a les oficines de SURNE.

També és possible demanar un traspàs intern a través del Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.

Otras preguntas frecuentes

Com puc actualitzar les dades bàsiques dels meus contractes amb SURNE (telèfon, adreça, número de compte ...)?

Pots demanar l'actualització de les dades dels teus contractes amb SURNE en qualsevol de les nostres oficines o, si escau, a través del mediador de la teva pòlissa.

També és possible sol · licitar la modificació d'aquestes dades mitjançant el Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.